جلسه بررسی مشکلات در خصوص خرید تجهیزات و ایجاد برنامه ریزی مدون در انبار گردانی
جلسه بررسی مشکلات در خصوص خرید تجهیزات و ایجاد برنامه ریزی مدون در انبار گردانی دانشکده دندانپزشکی گیلان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ جلسه بررسی مشکلات در خصوص خرید تجهیزات و ایجاد برنامه ریزی مدون در انبار گردانی صبح امروز دوشنبه 1401/08/02 در دفتر معاونت آموزشی این دانشکده با حضور دکتر مهران فلاح چای_سرپرست معاونت آموزشی دانشکده و دکتر محمد رضا صحرا پیما_سرپرست معاونت اداری مالی دانشکده برگزار شد.
نظر دهید