• 1401/08/02 - 11:49
  • تعداد بازدید خبر : 309
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

جلسه بررسی مشکلات در خصوص خرید تجهیزات و ایجاد برنامه ریزی مدون در انبار گردانی

جلسه بررسی مشکلات در خصوص خرید تجهیزات و ایجاد برنامه ریزی مدون در انبار گردانی دانشکده دندانپزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ جلسه بررسی مشکلات در خصوص خرید تجهیزات و ایجاد برنامه ریزی مدون در انبار گردانی صبح امروز دوشنبه 1401/08/02 در دفتر معاونت آموزشی این دانشکده با حضور دکتر مهران فلاح­ چای_سرپرست معاونت آموزشی دانشکده و دکتر محمد رضا صحرا پیما_سرپرست معاونت اداری مالی دانشکده برگزار شد.

 

  • گروه خبری : معاونت آموزش,اخبار,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 94643
کلمات کلیدی
حامد قربانی
خبرنگار

حامد قربانی

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/08/02 11:49