سیده سناء علوی نیاکو
کارشناس ارشد پژوهشی
(هماهنگی واحدهای پژوهشی با معاونت، علم سنجی)
آدرس ایمیل: alaviniakoo@gmail.com
شرح وظایف:
- به روز رسانی اطلاعات پژوهشی مندرج در وب سایت دانشکده
- تهیه گزارش عملکرد از فعالیتهای پژوهشی بر اساس شاخصهای پژوهشی مورد نظر معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
- انجام مشاوره پژوهشی به دانشجویان و پژوهشگران
- انجام مکاتبات اداری مربوط به پژوهش و تحقیقات
- پاسخگویی به سوالات اعضای هیأت علمی درخصوص آئیننامهها و وظایف محوله درخصوص ارتقا
- گردآوری پروندههای اعضاء هیئت علمی به منظور ارتقاء مرتبه به استادیاری، دانشیاری و استادی
- تکمیل سامانه علم سنجی اعضای هیات علمی
- تکمیل پرونده های کداخلاق مقالات
- ادمین سامانه پژوهشیار
- کارشناس تدوین سیاست گذاری ها و نوشتن برنامه راهبردی
|
|
زهرا اخلاقی نویده
کارشناس پایان نامه های عمومی و تخصصی
آدرس ایمیل: Z.akhlaghii@gmail.com
شرح وظایف:
- انجام امور مربوط به بررسی و تصویب پروپوزال های دانشجویان دندانپزشکی
- برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه های دانشجویان مقطع دکتری عمومی رشته دندانپزشکی و دستیاران تخصصی
- کوشش در برگزاری کارگاههای پژوهشی
- انجام مکاتبات اداری مربوط به پژوهش و تحقیقات
- هدایت و راهنمای دانشجویان در خصوص سامانه پژوهشیار
|
|
کتابخانه
|
معصومه پورعلی
مسئول کتابخانه
آدرس ایمیل:masomeh_pourali@yahoo.com
شرح وظایف:
- ارتباط مستقیم با کتابخانه ها و مراکز و اسناد، مراکز تحقیقاتی ناشران دولتی و غیر دولتی داخل
- گسترش فعالیت های مربوط به کتابخانه از جمله بخش مرجع، نشریات، پایان نامه ها و امانت
- انجام خدمات فنی (فهرست نویسی و طبقه بندی و آماده سازی) منابع کتابخانه ای
- تهیه و تنظیم تازه های کتاب و فهرست های مشترک
- راهنمایی مراجعان ، محققان و پژوهشگران در دستیابی به کتب
- بررسی نیازهای اولیه کتابخانه و ارائه آن به مقام مافوق
- تشخیص برنامه های ضروری، برنامه ریزی، تعیین خط مشی کلی و جزیی
- تصمیم در مورد ترفیعات، تشویقات و تنبیهات و ارائه آن به معاونت پژوهشی
- تقسیم کار در انجام کلیه امور مربوط به کتاب و کتابخانه
- امضاء مکاتبات مربوط به کتابخانه و تهیه گزارشات لازم
- پذیرش عضو و ورود اطلاعات اعضاء در برنامه، انجام امور مربوط به تسویه حساب اعضا ، تهیه گزارشهای آماری منابع کتابخانه ای
|
|
فاطمه براری
کارشناس کتابخانه
شرح وظایف: همکار واحد امانت کتابخانه
شرح وظایف:
- حفظ نظم مخزن کتابخانه و حفاظت از منابع
- پاسخگویی به مراجعان برای نحوه استفاده از برنامه و راهنمایی در خصوص سایر اطلاعات مورد درخواست با ارجاع به بخش مربوطه
- اعلام نیازهای سالن مخزن به مسئول بخش
- استخراج لیست تاخیری و پیگیری عودت منابع
- کمک در انجام امور بخش امانت و قفسه خوانی (سالی یکبار)
- امانت کتاب به کاربران
- تمدید و رزرو کتب درخواستی
- انجام امور محوله از طرف مقام مافوق
|
|
مرکز تحقیقات
|
سمیه دروی
کارشناس مرکز تحقیقات
آدرس ایمیل: somayeh.deravi.ch@gmail.com
شرح وظایف:
- عضویت در مرکز تحقیقات و تنظیم صورتجلسات و مصوبات آن و پیگیری آن
- انجام تمامی مکاتبات داخلی و خارجی مرکز
- تشکیل پرونده جهت بایگانی و نیز نگهداری کلیه سوابق نامه ها و همچنین طرح های پژوهشی مصوب مرکز
- هماهنگی برای برگزاری جلسات شورای پژوهشی جهت رسیدگی به پروپوزال های ارسالی به مرکز
- هماهنگی جهت ارسال پروپوزالهای دریافتی جهت انجام داوری و صدور گواهی های مربوطه
- ارسال نظرات اعضاء شورا به مجریان و پیگیری آن ها
- هماهنگی جهت ارسال پروپوزالهای مصوب شورای مرکز تحقیقات دانشکده جهت طرح در شورای پژوهشی دانشگاه
- همکاری و هماهنگی جهت تدوین و بروز رسانی فهرست اولویت های پژوهشی مرکز
- ارتباط و تعامل نزدیک با سایر همکاران دانشکده و دانشگاه در راستای گردآوری اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت پیشبرد اهداف پژوهشی مرکز
- همکاری با مسئول مرکز و اعضاء مرکز در انجام ماموریت های محوله
|
|
مجله
|
زینب خوش قلب
کارشناس مجله
آدرس ایمیل: den3djournal@gums.ac.ir
شرح وظایف:
- کنترل سایت مجله و بررسی اولیه مقالات دریافت شده در مجله دانشکده
- هماهنگی با معاون سردبیر جهت تخصیص سرداور به هر عنوان مقاله متناسب با حوزه موضوعی مقاله چاپ شده
- ارسال مقالات برای داوری و پیگیری داوری ها و بررسی جوابیه داوری
- ارسال گواهی پذیرش، گواهی داوری و.....
- صفحه آرایی مقالات جهت بارگذاری در سایت مجله
- تهیه لیست حق الزحمه داوران و ارسال به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
|
|