سیده سناء علوی نیاکو

                         کارشناس ارشد پژوهشی

(هماهنگی واحدهای پژوهشی با معاونت، علم سنجی)

    آدرس ایمیل:                        alaviniakoo@gmail.com

شرح وظایف:

  • به روز رسانی اطلاعات پژوهشی مندرج در وب سایت دانشکده
  • تهیه گزارش عملکرد از فعالیتهای پژوهشی بر اساس شاخصهای پژوهشی مورد نظر معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
  • انجام مشاوره پژوهشی به دانشجویان و پژوهشگران
  • انجام مکاتبات اداری مربوط به پژوهش و تحقیقات
  • پاسخگویی به سوالات اعضای هیأت علمی درخصوص آئین‌نامه‌ها و وظایف محوله درخصوص ارتقا
  • گردآوری پرونده‌های اعضاء هیئت علمی به منظور ارتقاء مرتبه به استادیاری، دانشیاری و استادی
  • تکمیل سامانه علم سنجی اعضای هیات علمی
  • تکمیل پرونده های کداخلاق مقالات
  • ادمین سامانه پژوهشیار
  • کارشناس تدوین سیاست گذاری ها و نوشتن برنامه راهبردی 

زهرا اخلاقی نویده

کارشناس پایان نامه های عمومی و تخصصی

آدرس ایمیل:                      Z.akhlaghii@gmail.com

 

شرح وظایف:

  • انجام امور مربوط به بررسی و تصویب پروپوزال های دانشجویان دندانپزشکی
  • برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه های دانشجویان مقطع دکتری عمومی رشته دندانپزشکی و دستیاران تخصصی
  • کوشش در برگزاری کارگاههای پژوهشی
  • انجام مکاتبات اداری مربوط به پژوهش و تحقیقات
  • هدایت و راهنمای دانشجویان در خصوص سامانه پژوهشیار

 

 

 

 

 

 

 

 

کتابخانه

معصومه پورعلی

مسئول کتابخانه

آدرس ایمیل:masomeh_pourali@yahoo.com

 

شرح وظایف:

  • ارتباط مستقیم با کتابخانه ها و مراکز و اسناد، مراکز تحقیقاتی ناشران دولتی و غیر دولتی داخل
  • گسترش فعالیت های مربوط به کتابخانه از جمله بخش مرجع، نشریات، پایان نامه ها و امانت
  • انجام خدمات فنی (فهرست نویسی و طبقه بندی و آماده سازی) منابع کتابخانه ای
  • تهیه و تنظیم تازه های کتاب و فهرست های مشترک
  • راهنمایی مراجعان ، محققان و پژوهشگران در دستیابی به کتب
  • بررسی نیازهای اولیه کتابخانه و ارائه آن به مقام مافوق
  • تشخیص برنامه های ضروری، برنامه ریزی، تعیین خط مشی کلی و جزیی
  • تصمیم در مورد ترفیعات، تشویقات و تنبیهات و ارائه آن به معاونت پژوهشی
  • تقسیم کار در انجام کلیه امور مربوط به کتاب و کتابخانه
  • امضاء مکاتبات مربوط به کتابخانه و تهیه گزارشات لازم
  • پذیرش عضو و ورود اطلاعات اعضاء در برنامه، انجام امور مربوط به تسویه حساب اعضا ، تهیه گزارش­های آماری منابع کتابخانه ای
 

فاطمه براری

کارشناس کتابخانه

شرح وظایف: همکار واحد امانت کتابخانه

شرح وظایف:

  • حفظ نظم مخزن کتابخانه و حفاظت از منابع
  • پاسخگویی به مراجعان برای نحوه استفاده از برنامه و راهنمایی در خصوص سایر اطلاعات مورد درخواست با ارجاع به بخش مربوطه
  • اعلام نیازهای سالن مخزن به مسئول بخش
  • استخراج لیست تاخیری و پیگیری عودت منابع
  • کمک در انجام امور بخش امانت و قفسه خوانی (سالی یکبار)
  • امانت کتاب به کاربران
  • تمدید و رزرو کتب درخواستی
  • انجام امور محوله از طرف مقام مافوق

 

 

 

مرکز تحقیقات

سمیه دروی

کارشناس مرکز تحقیقات

آدرس ایمیل: somayeh.deravi.ch@gmail.com

 

شرح وظایف:

  • عضویت در مرکز تحقیقات و تنظیم صورتجلسات و مصوبات آن و پیگیری آن
  • انجام تمامی مکاتبات داخلی و خارجی مرکز
  • تشکیل پرونده جهت بایگانی و نیز نگهداری کلیه سوابق نامه ها و همچنین طرح های پژوهشی مصوب مرکز
  • هماهنگی برای برگزاری جلسات شورای پژوهشی جهت رسیدگی به پروپوزال های ارسالی به مرکز
  • هماهنگی جهت ارسال پروپوزالهای دریافتی جهت انجام داوری و صدور گواهی های مربوطه
  • ارسال نظرات اعضاء شورا به مجریان و پیگیری آن ها
  • هماهنگی جهت ارسال پروپوزالهای مصوب شورای مرکز تحقیقات دانشکده جهت طرح در شورای پژوهشی دانشگاه
  • همکاری و هماهنگی جهت تدوین و بروز رسانی فهرست اولویت های پژوهشی مرکز
  • ارتباط و تعامل نزدیک با سایر همکاران دانشکده و دانشگاه در راستای گردآوری اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت پیشبرد اهداف پژوهشی مرکز
  • همکاری با مسئول مرکز و اعضاء مرکز در انجام ماموریت های محوله
 

مجله

زینب خوش قلب

کارشناس مجله

آدرس ایمیل:                den3djournal@gums.ac.ir   

 

شرح وظایف:

  • کنترل سایت مجله و بررسی اولیه مقالات دریافت شده در مجله دانشکده
  • هماهنگی با معاون سردبیر جهت تخصیص سرداور به هر عنوان مقاله متناسب با حوزه موضوعی مقاله چاپ شده
  • ارسال مقالات برای داوری و پیگیری داوری ها و بررسی جوابیه داوری
  • ارسال گواهی پذیرش، گواهی داوری و.....
  • صفحه آرایی مقالات جهت بارگذاری در سایت مجله
  • تهیه لیست حق الزحمه داوران و ارسال به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه

 

آخرین بروز رسانی : 1402/11/28